Неотдавна на своята лидерска конференция Британската мултинационална хотелиерска компания Intercontinental Group използва тиймбилдинг програмата на Catalyst Bridging the Divide, за да наблегне върху ефективното общуване и обслужването на клиенти.
Разпределение на ролите и отговорностите
Екипите получиха специфични участъци от моста, наръчник с инструкции, както и необходимите материали и инструменти, за да конструират съответната част. Бързо разпределиха ролите и прецениха ресурсите си, за да очертаят ясен строителен план. Това беше решаващо за успеха, защото всяка отделна група създаваше план за своя участък, но друг екип го изпълняваше!
Планиране и строеж
В продължение на час отборите споделяха плановете си и си сътрудничиха при конструирането на съседните части, за да се уверят, че съвпадат – нелека задача, като се има предвид, че дизайнът на моста умишлено включваше ъгли и наклони! Използваха всички налични средства за комуникация като „имейли“ и „кол центрове“, за да обменят данни и да уточняват и потвърждават информацията.
Съединяване на частите
С наближаването на крайния срок екипите бързаха да изяснят последни детайли и добавяха финални щрихи към частите на моста. След това предоставиха своите завършени продукти на „клиентите“, които потвърдиха, че отговарят на плана. Вълнението се повиши при сглобяването на моста и избухна смях, когато някои участъци се оказаха не според очакваното.
Тестване на моста
След кратък разбор на преживяванията и основните изводи от следобедните занимания, участниците се върнаха в залата, за да тестват готовото съоръжение. Управителният директор на IHG получи честта да управлява по него камион с дистанционно. Съпътствана от развълнуваните възгласи и смеха на делегатите, колата успешно премина по моста.
За спомен, доказващ какво може да се постигне, когато всички работят заедно за една обща цел, участниците позираха за обща снимка с великолепния кръгъл мост.