Водеща компания в дигиталната индустрия от Южна Африка потърси събитие, което да напомни на нейния екип (с много нови служители) колко важно е сътрудничеството, мисленето извън кутията и фокусът, за да развиват успешно бизнеса си. Dream Team Catalyst, представителите на веригата Catalyst в Южна Африка, организираха невероятно събитие като съчетаха две от най - популярните и силни програми на Catalyst. Събитието надхвърли очакванията на клиента.
За да направят още по-предизвикателно събитието, Dream Team Catalyst добавиха към тиймбилдинг програмата Beat The Box още няколко задачи за решаване на проблеми. Преди събитието задачите бяха сложени в технологичната платформа на Catalyst - Go Team, която след това беше инсталирана на iPad-и. В деня на събитието групата беше разделена на 10 екипа като всеки екип получи по един iPad и по една кутия Beat the Box. Екипите се сблъскаха с привидно различни предизвикателства и веднага трябваше да се справят с екипната динамика като разпределят правилно ролите на всеки участник. Всеки от екипите се раздели на два под- екипа като единият работеше върху играта Beat the Box, а другият решаваше Go Team задачите. Двата привидно различни проекта бяха предварително създадени, така че да зависят един от друг. Крайната цел бе да се спре обратното време, преди да е станало твърде късно.
Енергията в стаята беше наелектризираща, когато екипите се бореха да се справят със сложните задачи и координацията помежду им. В момента, в който някой от по-екипите успееше да реши задача и да получи информация, веднага се свързваше с другия по-екип, за да обсъдят как да продължат. Постепено задачата им стана по-лесно, но оставащото малко време все още ги държеше под леко напрежение.
В момента на кулминацията, екипите откриха, че вървят към обща цел и че сътрудничеството е задължително, а не препоръчително. Екипите се събраха, за да решат заедно последната задача и успяха да спрат часовника с обратно броене. Оставаха им по малко от 2 минути преди да е твърде късно, но се справиха блестящо! Залата се изпълни със звука от гръмките аплодисменти на всички участници.
Мисията изпълнена! Всички служители взеха участие и се почустваха сплотени от съвместното преживяване. Клиентът постигна своята цел да наблегне на важността от сътрудничество и фокус по един приятен и забавен начин.