Водещата компания за финансови услуги Sun Life търсеше тиймбилдинг активност, насочена към обслужването на клиенти. Team Building Asia подготви специална версия на играта за построяване на мост Bridging the Divide, в която участниците едновременно влизат в ролята на доставчици и клиенти. За повече сложност, докато отборите създаваха дизайна и конструкцията на гигантски, наклонен, кръгъл мост, имаха право да общуват с клиентите си само чрез конферентна връзка и човешка поща.
Екипите получиха специфични участъци от моста. Разполагаха с наръчник с инструкции, материали и инструменти, нужни за конструирането на съответната част. Бързо разпределиха ролите и прецениха ресурсите си, за да очертаят ясен строителен план.
Екипите споделяха плановете си и си сътрудничиха при строежа на съседните части, за да се уверят, че съвпадат – нелека задача, като се има предвид, че дизайнът на моста умишлено включваше ъгли и наклони! Използваха максимално добре средствата за комуникация като конферентни разговори и поща, за да обменят данни и да уточняват и потвърждават информацията.
С наближаването на крайния срок екипите бързаха да изяснят последни детайли и добавяха финални щрихи към частите на моста. След това предоставиха своите завършени продукти на клиентите, които потвърдиха, че отговарят на плана. Вълнението нарасна при сглобяването на моста, а когато някои участъци се оказаха не според очакваното, избухна смях.
След кратък анализ на преживяванията и основните изводи от играта, участниците се върнаха в залата, за да тестват готовото съоръжение. Управителният директор на Sun Life получи честта да управлява по него камион с дистанционно. Съпътстван от развълнувани възгласи и смях, автомобилът премина по моста успешно.
Събитието наблегна върху това колко е важно да се покаже на клиента готовност за справяне с всяка задача, както и периодичната консултация с него, за да се отговори на специфичните му потребности. Играта демонстрира какво се постига чрез съвместна работа към една обща цел, а делегатите позираха за групова снимка с удивителния кръгъл мост. В съответствие със зелената харта на Team Building Asia, накрая строежът беше разглобен, а картонът – рециклиран.
Екипът на Team Building Asia работи в тясно сътрудничество с нас, за да адаптира програмата Bridging The Divide и да осъществи уникално занимание, при което преживяхме, обсъдихме и затвърдихме посланията на конференцията. Така се учим на още по-добър индивидуален подход към своите клиенти.
Jeremy Young, Вицепрезидент на Sun Life Financial