Една от големите вериги супермаркети в България искаше да организира тиймбилдинг събитие в Боровец за своите служители, с цел повишаване на мотивацията и отпразнуване на успешно приключилата финансова година.
Тиймбилдинг денят стартира с айсбрейкър програмата Knowing Me, Knowing You, а след това продължи със страхотната програма за сътрудничество, Chain Reaction Table Top. Като за финал на тиймбилдинг денят беше избрана програмата Curio Show, която е чудесен формат за елегантно вечерно забавление. Заниманието неизменно потапя екипите в задълбочена дискусия и създава лека и позитивна атмосфера.
Как протече събитието?
На 17.05 2019, след успешен тиймбилдинг ден, 43-мата участници от отдела “Финанси и Администрация” се събраха да отпразнуват заедно в ресторант Сезони на Хотел Рила в Боровец. Това не беше една обикновена вечеря, очакваше ги изненада!
Участниците се разхождаха между масите, разглеждайки странни, уникални старинни предмети, които бяха изложени. Имаше предмети като инструмент, използван в модната индустрия за праване на шапки. Играта провокира много дискусии, когато участниците трябваше да познаят за какво се се ползвали предметите и времето, от което датират.
Програмата беше много добре подбрана за случая - релаксиращ нетуъркинг по време на вечеря. Интериорът позволи изящно представяне на предметите и визуален 360 градусов достъп на участниците до тях. Участниците в тиймбилдинга имаха за цел да разгледат изложените експонати и да разгадаят тяхната функция и кога са били създадени. Curio Show стимулира влизането в задълбочени дискусии, в които екипите да изпълнят задачата си. Залата се изпълваше със смях, когато участниците разказваха кога и къде са виждали някой от причудливите предмети. В края на вечерта хората поздравиха победителя с бурни аплодисменти и продължиха свободната си програма, бъбрейки оживено помежду си.
Резултати
Curio Show беше чудесна възможност да ангажира хората в неформален и стойностен разговор, така че да допринесе за забавно и пълноценно общуване на участниците в тиймбилдинга. Програмата се вписа успешно като нетуъркинг по време на вечерята в ресторанта и отключи множество интересени разговори и предположения, които забавляваха и обогатиха общата култура на всички присъстващи.Curio Show успя да фокусира вниманието на участниците, като насърчи интелектуалното и дедуктивно мислене, оставяйки след себе си трайни спомени и създадени контакти.
Резултатът беше на лице: клиентът се забавлява, участниците общуваха пълноценно, а екипът на Catalyst България остана удовлетворен от добре свършената работа!