Екипът на EY търсеха напълно ново и вълнуващо тиймбилдинг изживяване. Дейността бе проведена като част от двудневните им срещи, в хотел W в Банкок за мениджърски екип от 50 участника. Темата на събитието беше „Как да бъдем MASTER BUILDERS за БЪДЕЩЕ!“ Технологична тиймбилдинг дейност Robot Revolution, в която екипите сглобяват роботи и състезателни писти и след това се състезават всеки със своя робот.
Ключови цели
- Изграждане на доверие
- Задълбочаване на връзките
- Подобряване на общуването
- Напредничаво мислене
В деня..
След два дни срещи, делегатите на EY се завърнаха след обяд в заседателната зала в хотел W в Банкок. Тук те откриха площадки за изграждане на роботи и творчески материали, изложени на техните маси. Водещият им разказа историята на робототехниката и ролята им на „MASTER BUILDERS OF FUTURE”. Екипите се разделиха и започнаха изграждането на роботите. Двама-трима членове на екипа сглобяваха всеки робот, следвайки стъпка по стъпка графичните инструкции на предоставения iPad. След като завършиха, те използваха iPad за програмиране и контролиране на робота.
Един по един отборите получиха достъп до арената, за да видят финалната писта. Трябваше да запомнят курса и да го повторят. С този репликарен курс те прокараха пробни писти около състезателната писта. Ефективното планиране, ясната комуникация и вниманието към детайлите бяха от съществено значение. Екипите се състезаваха със своите роботи на състезателната писта.
След като състезанието завърши, екипите украсиха роботите си в цветовете на EY. Подобно на футболна фланелка, те обозначаваха екипа на всеки робот. След това те се събраха на арената, за да играят футбол с роботите. Два екипа спечелиха футболната купа EY.
Резултатите
Robot Revolution беше голям успех. Напредничавата програма насърчи участниците да развият своите комуникационни умения. Благодарение на забавното споделено преживяване, групата разви по-дълбоки взаимоотношения и се изгради доверие между участниците.