Цели
Банката на Нова Зеландия търси бизнес симулация, която да включи като част от програмата на assessment център в процеса на вътрешен подбор. Банката на Нова Зеландия е една от водещите банкови интуиции в Нова Зеландия от създаването и през 1861 г. Аssessment центърът е предназначен да оценява избраните кандидати по няколко критерия, като например индивидуални интервюта, групови презентации и в екипна среда. Програмата трябваше да даде възможност на оценителите да наблюдават участниците, както и да дадат възможност за дискусия, самооценка и обратна връзка.
Решението
В този ден 24 делегати взеха участие в упражненията за експериментално обучение “The Situation Room” в две отделно организирани заседания. Ситуационната зала, разработена от партньорите на Catalyst Global от Нова Зеландия Team Up Events, е едно от най-новите съвременни събития, фокусирани върху бизнеса. Тематично около нововъзникваща глобална ситуация, екипите са изправени пред предизвикателството да оценят и да реагират на актуализациите на видео връзка в реално време, за да предоставят точна информация за сценария „Какво, къде, кога и кой в незаконна търговска схема“.
Situation Room е създадена да стимулира мисленето в ограничено време, високо напрежение като набляка на следните ключови цели:
- Крос Функционална Комуникация: Да се разширят отделните роли, за да се обединят и да се постигне успех с ясна, кратка и координирана комуникация.
- Разчупено мислене: Насързаване и оценяване на гъвкавостта не само за идентифициране и адаптиране към по- ефективни начини на работа, но и разбиране, че начинът "днес" може да е съвсем различен от начинът "утре".
- Ситуационно лидерство: Идентифициране на поведението, което се изисква в контекста на групата и средата за прилагане на даден стил лидерство, което най-добре да постига зададените цели.
След края на програмата, имаше екипна оценка, за да може узастниците да обмислят представянето си преди да бъдат поканени да обсъдят наученото с цялата група.
Резултат
The Situation Room предостави възможност за оценителите от BNZ да наблюдават както личните, така и екипните черти, характеристики и разбира се, под формата на игра. Участниците отбелязаха необходимостта от координиран подход, за да се управляват много променливи в рамките на събитието. Те разбраха, че има твърде много информация, която е невъзможно д абъде разбрана само от един човек. Те също така отбелязаха, че има ограничено време за оценка на променящата се ситуация. За да може целият екип успешно да балансира скоростта с точност, те трябваше бързо да разпределят роли и задачи и ефективност. Програмата беше огромен успех както за оценителите, така и за участниците.