Петък, 8 март 2019 г., служители от Tunivisions Media Group се потопиха във виртуалната реалност на тиймбилдинг програмата, The Infinite Loop. Tunivisions Group е медийна компания, създадена през 1997 г. Те са продуценти на Tunivisions.net, тунизийско онлайн списание, посветено на новини и социални въпроси, най-голямата френска уеб платформа в Тунис.
Програмата с Виртуална Реалност е създадена, за да подобрява меките умения на служителите и да подобрява екипната динамика. Участниците бяха разделени на екипи, които да участват в приятелски състезания, за да спасят фиктивен герой, който се е изгубил във виртуалния свят.
На всеки екип бяха раздадени лист с инструкции и VR очила. Членовете на екипа ползваха очилата един по един, за да влязат във виртуалния свят и да споделят с останалата част от екипа визуалното си изживяване. Останалите хора от групите използваха информацията от инструкциите за да разрешат предварително зададените предизвикателства и да подадат информация обратно към човека, който носи VR очилата. Всички е екипите си трябваше да обменят информация по бърз и ефективен начин и да взимат креативни решения на проблеми. Екипите успяха да намерят оптималните решения и да напреднат в играта.
В края на играта участниците взеха участие в дебриф. Това даде възможност да помислят и обсъдят какво са научили от програмата и как са свързани с реалните ситуации на работното място.Медийната индустрия е забързана и обезумяла. Благодарение на The Infinite Loop служителите на Tunvisions успяха да осъзнаят важността на бързото мислене и стремежа за подобряване на процесите. Умението да направиш пауза, за да погледнеш нещата отстрани е ключов елемент, необходим за гладкото протичане на техния бизнес.
Комбинирайки бизнеса с удоволствието, тиймбилдинг програмата, "The Infinite Loop" даде възможност на служителите да подновят и упреснят меките си умения в един забавен контекст. Участниците ни увериха, че го намират за много по-интересно и по-привлекателно от обикновен курс за меки умения.