Широко признат факт е, че успехът на всяка компания на пазара отразява нейната способност да въвежда иновации. Отделните личности трябва да разберат как да се впишат в тази новаторска култура и как постоянно да я насърчават. Важно е да разграничаваме идеите от иновациите. В първия случай създаваме оригинални идеи, а във втория приоритизираме тези идеи и по структуриран и ефикасен, доказал се начин ги осъществяваме в един наистина добре работещ бизнес. Global Innovation Game на практика демонстрира процесите на създаване на идеи и нововъведения. Без иновации идеите не могат да бъдат утвърдени, приоритизирани и развити. Тиймбилдинг програмите играят важна роля за онагледяването на това понятие по практичен и запомнящ се начин. При заниманията за изобретяване и строене, Chain Reaction например, екипите разполагат с различни идеи, които трябва да представят, подредят по важност и накрая да реализират. Иновации могат да се приложат в задачите и на микро ниво. Тиймбилдинг игрите за построяване демонстрират това на практика. Като следват серия от планове и решават как да ги осъществят, отборите могат да проявяват новаторство и сами да определят как най-добре да използват наличните материали за малкото време, с което разполагат. Групата показва иновативна култура чрез оригинални идеи и промени в изпълнението на задачата. В процеса на играта някои екипи се открояват като по-добри иноватори от останалите. Анализът след края на програмата спомага за запознаването на всички служители с новаторските техники.
Разгледайте селекцията от популярни програми.
Колебаете се какво да изберете или търсите нещо друго?