Разбирайки силата на геймификацията при усвояването на знания, американската мултинационална корпорация Emerson Electric пожела да включи бизнес игри за учене чрез преживяване в своята ежегодна програма за развитие на лидерството в Бейджинг. Фокусът беше върху фирмените лидерски компетенции, сплотяването на екипа и решаването на проблеми.
Team Building Asia проведе играта за търсене на съкровища The Discovery Challenge, специално адаптирана, за да наблегне върху желаните резултати и да включи седемте лидерски умения , изисквани от цялото висше ръководство на Emerson.
Отборите получиха колело, указания, цифров фотоапарат, карта и ограничен бюджет, с които да обикалят града. Наръчникът съдържаше подробни инструкции, време за задачите, приложение на всяко лидерско умение и списък с 20 локации, от които екипите избираха кои искат да посетят. По-отдалечените или сложни атракции като Птичето гнездо, Водния куб и Забранения град носеха повече точки.
Пристигайки на мястото, участниците използваха колелото, за да разберат конкретното предизвикателство – да открият любопитни факти за локацията, да направят оригинални групови снимки или да се срещнат с наш сътрудник и да разрешат екипна задача.
Отборите посетиха възможно най-много забележителности за позволеното време, след което се върнаха в хотела, за да предадат отговорите си и да участват в разбор на събитието. Докато главният фасилитатор водеше стратегическа дискусия за лидерските компетенции на Emerson и тяхното практическо приложение в работния процес, нашите сътрудници изчислиха резултатите и изложиха снимките.
Когато се излъчиха победителите с най-висок резултат и най-добри екипни снимки, се отправиха финални послания и празненството започна.