Вие сте в ролята на новинарски екип
Making The News отвежда екипа Ви извън зоната на комфорт и го изпраща директно в света на медиите. За няколко часа новосформираните журналистически екипи създават собствено дигитално издание с водещи новини, репортажни снимки и направени интервюта на място. Съдържанието на вестника е подчинено на актуалните теми от бизнеса. Моделът на провеждане на Making The News дава отлична възможност за обсъждане на различни теми и комуникиране на основни послания към екипа. Интерактивната игра подпомага споделянето и отразяването на мнения и различни гледни точки.
Създаването на медията изисква от участниците проява на умения за добро планиране, управление на времето и спазване на срокове. На финала всяко издание се представя, което отваря възможност за дискусии по определените теми. Отпечатаните вестници могат да се превърнат в своеобразна пътна карта в офиса, в която са събрани изводите и решенията на екипите.
Making the News е добро средство за работа върху общата декларация за корпоративна социална отговорност на Вашия екип. Създаването на утрешните новини предоставя чудесна трибуна на участниците да се замислят за въздействията върху околната среда и какви стъпки могат да се предприемат за следването на ангажирана политика в тази посока.
Making The News е вълнуваща тиймбилдинг игра, която поддържа отборите силно мотивирани и им носи голямо удовлетворение. Отлично занимание за екипна работа, бизнес резултати и иновации.
Стресовата и забързана шумотевица в редакцията на вестник бе пресъздадена на живо в играта Making The News за служителите на Lane Crawford.
Тази дейност е създадена, за да използва изкуствен интелект (ИИ). Геймификацията на ИИ в тази програма създава безопасна и ангажираща среда за натрупване на практически опит с инструменти за ИИ в екип. Резултатите са многопластови и предоставят ценни прозрения, а могат и да бъдат приложени на практика в работното място. Кликнете тук за повече тиймбилдинг програми, в които се ползва AI.