Клиентите не търсят идеалния, а лесния избор. Те определят стойността на даден продукт или услуга според това доколко отговаря на нуждите им. Крайната цел, разбира се, е да ги накарате да купят от Вас отново. За да печелят предимство пред конкуренцията, компаниите не спират да развиват своята уникалност. Хората обаче често правят и спонтанни покупки само заради усещането, че са попаднали на точния артикул. Обикновено предпочитат лесния вариант, като например да изберат водещ на пазара продукт. Разполагайки със силата на конкурентното преимущество, фирмите не искат да застрашат чувството за познатост и комфорт. А как се печели конкурентно предимство? Първо, когато преди всички станете номер едно. Второ, когато своевременно предлагате ниски цени, за да извоювате своето място на пазара, благодарение на което компанията Ви ще има по-ниски разходи, по-голям относителен пазарен дял и по-високи приходи. Навременното утвърждаване на пазара е от изключително значение. Предлагането на безплатни продукти или услуги може да е находчива тактика за изграждане на навик у клиентите. Компаниите трябва да поддържат продуктите си актуални, но и да въвеждат промени по такъв начин, че новата версия на услугата или артикула да запазва конкурентното предимство на старата. Вгледайте се в бизнеса си, за да установите чрез кои процеси и хора влияете на клиента. Можете също да насочите вниманието си именно към клиентите, към техните желания и потребности. Така ще адаптирате обслужването към нуждите на потребителите и с времето ще постигнете значително конкурентно преимущество. Клиентите са най-доволни, когато всички бизнес процеси са съобразени с техните потребности.
Разгледайте селекцията от популярни програми.
Колебаете се какво да изберете или търсите нещо друго?